16 octombrie 2011

Smokie

Nici la acest eveniment organizatorii nu s-au dezmintit.
Locul a fost reamenajat pentru ca stiau ca au vandut mai putine bilete, insa ori s-a exagerat cu spatiul destinat celor de la Gazon B (care era foarte mic - aproximativ 2,5-3 metri latime si lungime aproape cat latimea stadionului), ori au intrat oameni care nu aveau bilete.
Prostia nu se opreste aici.
 Gazon B este impartit in 2 iar accesul dintr-o parte in alta se face prin..ocolirea stadionului. Pe scurt trebuia sa mergi pana la mijlocul terenului pentru a-ti lua jetoane si apoi sa ocolesti tot terenul pentru a ajunge la cativa metrii de unde ai plecat de unde se putea lua bere.
Si mai mult decat atat, cineva s-a gandit ca boxele aflate mai in spate sunt intutile motiv pentru care erau pur si simplu oprite, deci nici in tribune nu-ti venea sa stai...pentru ca nu se intelegea nimic din muzica.


Pasarea Colibri este Pasarea Colbiri mi-au amintit de copilarie cand mergeam la zilele orasului meu natal de la care intr-o perioada Florian Pitis si mai toti folkistii de vaza ai tarii noastre isi faceau aparitia.
Pe cei de la Pasarea Colibri i-am vazut in concert de nenumarate ori si am copilarit ascultandu-le melodiile
asa ca nu imi permit sa spun nici macar un cuvant de rau despre ei.


Horia Brenciu ar trebuie sa fie trecut in dictionar la traducerea cuvantului show
si am ajuns la aceasta concluzie desi nu a fost niciodata perferatul meu...
Nush exact de ce imi este usor antipatic, pentru ca stilul muzical imi place,
cred ca exagerarile pe care le folosete cateodata imi creeaza aceasta atitudine.
Oricum mi-am cam schimbat parerea si am fost incantata de ce am vazut;
in plus colaboreaza cu multi artisti foarte talentati de care am auzit prin intermediul acestui spectacol.


Loredana, pentru Loredana am avut intotdeauna o afinitate.
Nu de alta dar era la un moment dat singura personalitate feminina demna de luat in seama.
Mi-au placut intotdeauna tinutele ei si am apreciat curajul de a face adaptari "neortodoxe" sau neconventionale la piese pe care le stie deja toata lumea.
Nu s-a dezmintit nici la acest concert si a fost cu adevarat la inaltime.
Ba chiar pe langa toate motivele pentru care o apreciam am adaugat si ca s-a alaturat unei campanii umanitare
prin care oricine poate dona 2 euro pentru copii defavoritzati ce nu au posibilitatea de a merge la scoala.
Loredana a intrat pe scena cu un tricou galben pe care scria mare nr de telefon unde se pot face donatiile.


Smokie au fost mult mai buni decat ma asteptam.
Vocea aceea unica imi rasuna si acum in cap cand ma gandesc la concertul lor. Din nefericire nu am rezistat pana la finalul concertului pentru ca frigul imi intrase deja..pana in oase.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu