16 octombrie 2011

Eu, reporter

Proiectele, proiectele, proiectele...
toata lumea stie deja ca tot timpul am diverse proiectele.
De data aceasta, ideea nu a fost a mea ci a lui Alexandru Dorofte...
Zi si facut
asa ca iata-ma pusa fata in fata cu meseria de reporter (pe aceasta nu o incercasem inca)
Cum am nimerit eu sa fac asta intr-o tabara unde erau majoritar studenti la jurnalism... nici eu nu stiu exact.
Oricum,
mi-a facut placere si va las sa vedeti ce a iesit.
Orice asemanarea-din partea mea si la acest capitol- cu profesonialismul este pur intamplatoare.


Pentru cei care nu-mi citesc blogul sau care au ratat cateva postari
-Rusinica! Rusinica! Rusinica!-
in reportaj este vorba despre o tabara de instruire a studentilor de la facultatea de comunicare
pe teme ecologice ( energie regenerabila si nucleara, transport durabil, deseuri si reciclare si biodiveristate).
Asculta si tine minte si poate data viitoare ne intalnim "intr-un loc superb" .
Vizionare placuta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu