27 octombrie 2011

Rasul si sexul


Astazi in troleu, pe drumul pe care il fac aproape zilnic de la job la facultate - stiti voi, treburile alea 2 care ma incurca sa scriu zilnic in ultimele 2 saptamani...( PS: imi voi reveni)
am ajuns eu la concluzia ca
nu degeaba se spune ca femeile vin de pe marte si barbatii nush de unde , dar din alta parte...
sau cum se spunea. :)


Sexul "slab":
O fata discuta la telefon cu prietenul ei, bineinteles ca nu stiu ce i-a spus, insa s-a suparat pe el si i-a inchis.
In vreo 2 minute suna baiatul inapoi, iar fata in stilul clasic
- sunt sigura ca toti cei care cititi " v-ati luat-o " macar o data, deci intelegeti ce vreau sa zic...-
il face sa strige atat de tare ca ii pare rau, incat asta am auzit si eu (si stateam la 3 randuri distanta).
3 fete rad


La doar o statie distanta 3 baieti rad.
Motivul?
Unul dintre ei a ragait si a atras atentia tuturor calatorilor....
hmmm



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu