16 octombrie 2011

Scoprions si multe bile negre pentru organizatori

Sincera sa fiu dupa ce am vizitat noul stadion, ajunsesem intr-o dilema.
Sa fie Scorpions sau Smokie?
Noroc cu organizatorii ca s-au gandit sa faca si abonamente pentru ambele zile.


Din pacate ziua concertului a coincis cu prima zi chiar friguroasa din Cluj, 
pot zice insa ca m-am descurcat...si mi-a placut concertul oricum,
 desi nu eram pregatita psihic sa stau atatea ore in frig.
Nu a ajutat nici ca am ajuns la tanc pentru a vedea trupa Pacifica. Care nu mi-au placut si care nu apareau in programul evenimentului (sau ma insel? au aparut tot felul de programe, depinde de pe ce siteuri ai luat informatia.- prima bila neagra pentru organizare) 
Oricum...mult prea Compact pentru a-i aprecia cum si-ar dori ei;
 insa sunt sigura ca din miile de oameni aflate pe stadion cuiva i-a placut si prestatia lor.


O trebusoara la care nu ma asteptam si care m-a incantat, a fost reactia spectatorilor la 
flyerele pe care le-au primit la intrare
- fluturasi prin care cei de la RMGC incercau sa bage oamenilor pe gat, "bunatatile" pe care le va aduce controversatul proiect de la Rosia Montana- fluturasi care au fost facuti faramite de majoritatea oamenilor care i-au primit. Mai rar asa comportament din partea unui grup atat de mare de oameni.
Din pacate "de la cap se impute pestele" iar unii sunt blocati in a sustine orice le aduce fonduri.


Inainte sa inceapa cei de la Voltaj sa cante am realizat si eu si prietenii cu care eram
-intalnindu-ne cu alti prieteni-
ca am ajuns fara sa ne dam seama si fara sa ne intrebe nimeni nimic la gazon A
 desi aveam bilete pentru gazon B. Hmmm..
organizare buna, nu?(asa si-au primit organizatorii a 3a bila neagra).
Tot stadionul era plin si parca toti venisera pentru Voltaj (despre care am avut impresia ca faceau un semi-playback), nu pentru Scorpions
Am fost oricum incantata de atmosfera creata, de toate luminitele ridicate de public, de acustica aplauzelor
si am vazut in toata treaba asta un potential enorm ce a fost adaugat orasului.


Putin inainte de Scorpions, am terminat jetoanele..ghici ce?
Nu se mai puteau cumpara pentru ca nu mai erau. In plus nimeni nu stia daca vor mai aduce alte jetone...
Ce sa zic... daca nu se stie ce este acela profit, sau nu va trebuie profit
 este problema voastra.
Dar precizez ca mi-ar fi picat bine macar un ceai pe asa vreme.
Despre Scorpions nu pot zice  prea multe.
Mi-a placut. Prestatia lor a fost buna, au cantat tot ce trebuia, s-au miscat (desi nu au chiar 17 ani).
Singura problema a fost tot datorita organizatorilor care - nu se stie din ce motiv-
au taiat din volum; iar Sorpions s-a auzit mult mai incet decat cei de la Voltaj.
Urat, nu?


Astea fiind spuse, sa nu ramaneti cu impresia ca nu m-am simtit bine.
M-am simtit chiar foarte bine, in ciuda frigului...si a altor impedimente;
mai ales pentru am realizat pontialul cultural pe care il poate avea aceasta arena si astfel de evenimente,
evenimente care lipseau Clujului.
Imi place mult Bucurestiul si merg de fiecare data cu placere la concerte mari acolo..insa nu imi plac cele 8-9 ore pe care trebuie sa le petrec de fiecare data in masina.
Acum exista o speranta ca poate si alte trupe mari (si sper eu mai de metal) sa ne incante cu prezenta pe la vara. :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu