16 octombrie 2011

O tinuta pe luna

O tinuta completa pe luna sau cum sa ajungi sa ai dulapul plin cu bunatati.
Cum luna asta a cam venit frigul (va anunt de pe acum ca astept vara)
lista mea de shooping a fost ceva mai lunga si mai costisitoate.


Am inceput cu baza pentru o iarna calduroasa... chiar daca afara vor fi -20 de grade
(sper sa nu fie cazul):
geaca imblanita care sa arate bine - hehe..aici cu siguranta a fost cel mai greu.
Varietatea de haine de iarna este foarte mare, covarsitor de mare, insa cand tu cauti una care sa arate decent si sa nu te faca sa realizezi cum se simt eschimosii, nu prea ai din ce alege.
In plus, vanzatoare binevoitoare iti arata toti sacii si plapumele de prin magazine (pe care nu le-as purta nici moarta). Iata ce am gasit eu - pana la urma.


La capitolul incaltaminte aveam pe lista o pereche de incaltaminte Nike (daca se poate, identica cu cea de anul trecut :d Sunt mare fan. Nu exista incaltaminte mai buna sau comoda decat asta.
Sa trecem apoi la alte preferate de-ale mele
rochitele pulover.
Nu le descoperisem inainte de a fi recomandate de stilisti :)) anii trecuti. Insa cu siguranta vor ramane pe lista mea si dupa ce nu vor mai fi "la moda" (alaturi de pantalonii evazati si sandalele romane).


Hai sa adaugam si o bluza. O bluza in plus ajuta intotdeauna.


O geanta. Si nu orice geanta, singura geanta mai mare de 25 cm care mi-a placut vreodata.
E mortala combinatia de culori si texturi.
Parerea mea.


Bineinteles ca nu m-am putut abtine sa nu ma uiti si la bijuterii...
cu atat mai mult cu cat la Meli Melo este reducere 50% la bijuterii din argint.  Este normal, din nou,
 pentru mine, ca nu m-am putut decide intre cercei si colier si am sfarsit prin a asculta sfatul prietenului meu exasperat de indecizia mea...


 de a le lua  pe amandoua si de a le "uda" la o bere.


Cam atat despre o zi de shopping reusita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu