24 octombrie 2011

Niste natarai

Nu ma consider cel mai educat sau manierat om,
a nu se interpreta gresit ca scriu acum aceste lucruri.
Si nu pun poze cu reclame, insa de data aceasta, am sa o fac; am sa o fac deoarece nu imi pasa de unde va insusiti manierele insa daca mamele voastre, scolile la care ati mers si oamenii din jurul vostru(aia pe care ii salutati), nu sunt in stare sa va educe si in privita asta... poate o carte va reusi...
poate chair o carte online(sa nu fie nici banii vreo scuza plauzibila, plauzibila am zis!).


Scriu acum aici si asta doar pentru ca m-am saturat de
 toti nataraii care au uitat ca salutand te respecti in primul rand pe tine.
De ce va doare gura sa ziceti si un "buna" cand nu sunt doar baieti la masa?nu e mai obositor sa dai mana cu toti baietii?chiar asa, va sangereaza creierii daca salutati pe toata lumea?
Majoritatea baietilor din Cluj au problema asta. Since, nu am avut probleme in nicio alta zona! 
Ardealul NU e "fruncea" la asta!
Sper atat: ca sunteti suficient de luminati in creierele voastre incat sa realizati ca daca nici macar
 nu saluti o fata e foarte putin probabil sa capeti orice altceva de la ea.
In plus, cele care accepta sa nu fie salutate si respectate nu va vor multumi niciodata 
pentru ca va vor lasa sa fiti in continuare la fel de prosti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu