22 octombrie 2011

O viata pe facebook

Fie ca ne place Facebook, fie ca nu,
 fie ca refuzam sa ne facem cont pe facebook...
pana in ultimul moment si ajungem sa avem o relatie de iubire-ura cu o retea de socializare(?!?) ,
fie cum o fi,
 insa nimeni nu mai poate contrazice afirmatia conform careia facebookul este in sine o revolutie
si ne-a schimbat la foarte multi dintre noi vietile.
La facultate m-am saturat sa aud proiecte despre facebook, despre promovarea, publicitatea pe facebook, statistici despre facebook...toate astea pentru ca mi se par banale- doar il folosesc in fiecare zi si le stiu prea bine...mult prea bine.
Acasa insa nu m-am saturat de a-mi verifica contul. :)
Asa ca va prezint ce am gasit astazi si mi s-a parut genial(descrierea, nu minte).



Tu ti-ai lasa mostenire contul de facebook?

Un comentariu: