30 octombrie 2011

Recensamantul

Sincer imi plac chestionarele- le-am si studiat in facultate si am si lucrat in domeniu...
 si chiar eram curioasa cu privire la intrebarile care imi vor fi adresate.
Acum, ca am fost "recenzata" mai am o singura intrebare:
De ce atata isterie cu privire la intrebarile adresate populatiei?


Intrebarile sunt surprinzator de putine si de logice
(chair nu inteleg de unde si pana unde toate articolele astea in presa despre intrebari "prea personale" si isteria creata cu CNP-ul ). 
Teama asta de necunoscut (pentru ca pentru prea multi si 
termenul de "chestionar" este greu de inteles) 
si paranoia (data de suspiciunea ca tot timpul cineva iti vrea raul) 
"ne omoara" si ne dovedeste lipsa de civilizatie si educatie.  
Va pot spune ca am vazut chestionare mult mai personale 
si alte caror rezultate erau utilizate in scopuri mai putin importante
 si ca daca as fi realizat eu acest chestionar as mai adaugat cateva intrebari.
E timpul sa devenim capabili de a realiza astfel de lucruri fara a starni atatea valuri pentru nimic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu