4 februarie 2012

Stop ACTA!


Oare asa cum povestea bunica despre padurea de salcami din spatele casei,
despre toate pasarile ce traiau in ea,
despre cate uluci de gard i-au intrat prin fund si despre cate garduri a reusit sa sara...
asa vom povesti si noi despre internet urmasilor nostrii?
Oare zilele in care pe internet puteai fi oricine visai sa fi
vor deveni istorie?

Oare cel care a semnat acest tratat in numele MEU si al NOSTRU avea idee cum arata un calculator
sau ce poti face pe internet?


Am si eu cateva intrebari legate de tratatele pe care le semnam... ca tara bineinteles...
am inteles de mult ca la nivel national
 cu totii incearca sa traga pe oameni,
pe cei care muncesc pentru a-i platii pe marlanii ce semneaza gunoaie de tratate ca acesta,
dar chiar este nevoie sa ne faceti de cacao in fata intregii lumi?
si pe ascuns! miseleste!


Unde sunt scuzele ca a-ti rasolit-o iar?
Internetul trebuie sa fie liber!
Poate scopul initial al tratatului nu era atat de rau, drepturile de autor protejate...
nu suna chiar rau,
insa ingradirea libertatilor pe internet ma revolta.
Si nu doar pe mine!
Am folosit aici poze ce nu imi apartin. Ar trebui sa imi fie frica acum???


M-am saturat de mizerii de legi,
mizerii de parlamentari,
mizerii de oameni ce ii strica si pe restul.
Nu este nevoie de politica si pe internet, nu voi ati creat internetul asa ca 
drum bun si va urez sa ajungeti unde meritati.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu