28 februarie 2012

Adevarul

Mi am cummparat Cosmopolitan acum 2 saptamani...
si ce m-am bucurat ca era si Marie Claire implicata...
insa nu am reusit sa citesc niciuna dintre ele... deocamdata.
O zi din viata mea nu a prea cuprins si activitati placute in ultima vreme.
Eh..este penultima sesiune (daca am sa reusesc sa ma opresc din a ma inscrie la altceva,
dar asta este o alta discutie)


Ma gandeam acum cateva minute
ca ii multumesc lui Dumnezeu ca luna februarie are doar 29 de zile..
chiar sunt 29 anul acesta si nu 28.
In felul asta, am mai putine postari de recuperat.
Am sa recuperez- asta e clar.
In aprilie blogul asta va avea 1 an; inca putin si am sa reusesc ce mi-am propus.


Suna prea mult a jurnal postarea asta 
asa ca am sa ma opresc aici.
Va astept maine la un mic maraton de recuperare.
Vise placute tuturor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu