29 februarie 2012

Biscutii preferati


S-au schimbat biscutii mei preferati.
Pepito au fost detronati de noul sortiment Belvita - nu de alta dar sunt deliciosi!
si chiar pare ca-mi dau un pic de energie dimineata.
Pana acum ii  mancam doar pe ei in aproape fiecare dimineata...
au chiar variante de mic dejun pe site..hmmm!


Desi am gasit acelasi articol dat copy-paste pe vreo 5 siteuri despre lansarea lor
si "campania integrata de marketing" ce ii va prezenta publicului,
am aflat de noul sortiment din supermarket
cand doamna din fata mea nu a avut destui bani pentru a plati tot si a renuntat la 2 pachetele.
Cum mancam deja biscuitii belvita si testasem toate sortimentele
mi s-a ridicat o spranceana si i-am achizitionat eu. :)
Sunt mult mai buni decat toate variantele inclusiv decat cei cu struguri!


Variantele pentru mic dejun pot fi vazute pe siteul oficial,


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu