12 februarie 2012

Protest ACTA Cluj Napoca


Protest mare aseara 11 februarie in Piata Unirii.
Au fost prezenti la evenimente mai multi protestatari decat la protestele anterioare 
- cele cu schimbarea guvernului , daca mai e cazul sa specific.


Pe langa asta foarte mare a fost diferenta de varsta dintre protestatarii de atunci si cei de acum.
Multi tineri... cum era si de asteptat.
Chiar radeam cu o colega zicand ca toti cei 2.000-3.000 au probabil adunata aceiasi varsta cu
cei 400 dintr-o seara din saptamanile trecute.


Ma bucur ca "tineretul si viitorul tarii noastre " (pe asta o zic cu intonatie ceausissta)
iese la proteste cand este cazul.
Cand am aflat prima oara de ACTA am zis ca pentru asta merita sa ies si eu in strada.



Ce ar trebui sa invete protestatarii astia foarte tineri si pe care ii apreciez ca au stat atat timp in frig...
este sa protesteze cu fata la presa.
Pentru ce degeaba faceti voi un cerc si topaiti ca nebunii, daca mesajul nu este dat mai departe
de presa. 


Eu am dat vreo 2 ture de adunare si tot nu am gasit un unghi f.bun pentru poze sau ceva de gen,
multe televiziuni au venit,
au relatat 5 minute dupa care si-au strans jucariile si au plecat
pentru ca era greu de filmat si pentru ca era foarte dificil sa 
ajungi la miezul evenimentelor.
Plus ca toate protestele au concurat cu oamenii inzapeziti care risca sa moara de foamne
si/sau frig...


Ce sa va mai zic...
data viitoare propun sa o facem si mai lata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu