11 februarie 2012

Fara taxi Diesel

 La cautarea pe google "taxi cluj napoca"
primele rezultate sunt de la firma Diesel; nici nu trebuie sa dai clik pentru ca se vad numerele
de telefon. Nu ma gandesc prea pentru ca ma grabeam ! - de asta mergem toti cu taxiul, nu?
si sun , chem un taxi, 
mi se da numarul masinii care va venii si spune ca ajunge in 3 minute.


Ok..stau 2 minute apoi cobor in fata blocului..si astept, si astept, si astept..
in frig! la -15 grade sa vina taxiul...stau calma vreo 10 minute
dupa care pun mana pe telefon si sun
intreb doamna mai vine taxiul ala? sau ce s-a intamplat?
Si ghici ce? cei de la Diesel cred k au dreptul de a se ratoi la mine in telefon, dupa ce am stat 10 minute in frig 
din cauza lor! 


Imi zice "femeia aia" pe un ton foarte urat ca am inchis fara sa mi se confirme comanda.
Ii spun ca mi-a dat nr masinii si mi-a spus in cat timp ajunge deci poate ma confunda.
Continua sa se crizeze la telefon. 
Ii zic ca daca sunt asa nesimtiti sa anuleze comanda ca nu vreau sa mai merg cu ei 
si ma intorc pentru a intra in bloc.
Ghici ce? Tocmai atunci vine si taxiul comandat. Si am intrebat-o cum se poate sa fie aici taxiul ala daca nu mi-a cofirmat comanda?

Ce am facut in continuare?
Normal ca am urcat si sunat la alta firma. Am sunat la TAXI NOVA 
la telefon au fost foarte politicos si chiar a ajuns in 3 minute.
Morala: nu te certa cu clientii doar pentru ca esti tu nefututa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu