4 februarie 2012

Patinaj artistic


Sportul de iarna preferat este de departe patinajul artistic.
Inca din vremea copilarie ma uitam cu bunicul la patinaj artistic.
Si cum sa nu iti placa asa ceva?


Muzica este frumoasa, costumele stralucitoare si toti oamenii arata perfect!
Asa ca patinajul a ramas o amintire a copilariei, ce ma face sa zambesc de fiecare data.
Bineinteles ca nesuportand frigul...
nu am patinat niciodata.
Insa am de gand sa remediez situatia asta... candva, cumva fara sa sufar de frig.


De Evgeni Plushenko si Edvin Marton va pot spune ca sunt de departe preferatii mei
chiar daca nu i-am vazut inca live
 si chiar daca cel mai mult imi place sa ma uit la individual feminin.
app de asta,
pentru detaliile campionatului de anul acesta clik aici sau aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu