25 ianuarie 2012

Seara cu animatii - Happy Feet 2

In pauza de la studiat si realizat proiecte,
m-am uitat la 2 animatii. :D
Trebuie sa se mai relaxeze si creierul meu, nu?
In postarea aceasta am sa va povestesc putin despre noua mea animatie preferata.

Pot spune despre Happy Feet 2 ca este de departe cea mai bine realizata animatie pe care am vazut-o
vreodata. Nu credeam ca se poate asa ceva! in film zapada sclipeste
ca in realitate, puful puilor de pinguini arata atat de bine incat iti vine sa incerci sa ii strangi in brate
iar piciorusele crevetilor...sincer, imi dau fiori
- cei cu fobii pentru lighioane cu zeci de picioare, vor avea un pic de suferit -


Armata de oameni inscrisa pe generic a dat o importanta foarte mare fiecarui detaliu
oricat de tehnic sau insignifiant ar fi fost acesta.
Referitor la asta,
va las pe voi sa descoperiti cine poata caciula de rastaman pana la urma :)


Cat despre poveste, aceasta este potrivita si copiilor foarte mici
dar poate fi foarte interesanta si pentru adulti.
Fiul lui Mumble, Eric este pus in aceiasi situatie in care a fost, pe vreme acand era doar un pui,
si tata sau - trebuie sa isi gaseasca talentul si sa se descopere pe sine.
Crevetelul a carui voce este realizata de Bard Pit doreste sa schimbe lumea
si dovedeste ca nu conteaza cat de mic esti
iar amicul acestuia est un exemplu de comportament al unui prieten adevarat.


Pe de alta parte datorita incalzirii globale si a dereglarilor climatice ce fac posibila aparitia
ierbii la pol si puternice cutremure
cauzate la randul lor de dizlocarea unor blocuri uriase de gheata
colonia este pusa in pericol de moarte.
In acest filmulet apar si oameni care ajuta animalele si incearca sa salveze colonia insa
pana la urma, acestea se salveaza singura prin aliante
nebanuite.



PS: Nu este cel mai bun trailer,
poate nu au mai avut fonduri si pentru asta. Cine stie!?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu