11 ianuarie 2012

Leapsa la 24 de ani

Se poarta leapsa intre bloggeri...
ce sa zic..cum nu mi-a placut niciodata sa ma joc (leapsa cel putin),
mi s-a parut cam aiurea ideea... insa poate nu este o idee chiar atat de rea cum am crezut initial.
Asa ca...hai sa va zic,
desi probabil nu va pasa, dar poate va va stimula imaginatia.


Leapsa pe net presupune sa te gandesti si sa anunti pe toate lumea ce ai schimba
 daca acum ai fi iar clasa a 9a, asa ca, as incepe sa scriu, 
daca ar fi ceva ce as schimba.
Doar plozii care nu realizeaza ca daca nu greseau, nu erau aici si nu erau asa cum sunt acum
se tot uita in trecut.

 In mod clar insa nu m-as duce sa-mi cumpar blugi evazati pe 13 aprilie, sambata la ora 10 dimineata..
si poate as scapa cu maxilarul nefracturat.


Atat. Nu gasesc nimic.
Pot spune chiar ca sunt mandra de deciziile pe care le-am luat,
in conditiile alea au fost cele mai bune.

M-a ajutat ca nu ma uitam la niciun baiat daca  nu era rocker,
macar nu am ajuns o manelista anagramata (va pot da niste exemple),


m-a ajutat ca nu-mi placeau parintii mei (daca imi placeau, poate ramaneam in orasul ala de cacao),



m-a ajutat ca-mi place sa citesc (dau la doctorat la anul si am un cv dragut),


m-a ajutat ca sunt incapatanata, pentru ca asa nu regret nimic din tot ce am facut.


Iata 3 lucruri care m-au ajutat si care inca ma ajuta,
iata ceva productiv. Care este sensul sa cauti greselile cu lupa?

Asa ca eu as schimba regulile jocului si v-as provoca sa scrieti 3 lucruri care v-au ajutat sa deveniti cine sunteti acum. Lacrimile si regretele sunt pentru prosti.

Draga Iulia, leapsa e inapoi la tine!

Si nu trebuie sa trimiti la alte 3 persoane, trimite la una cu cap.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu