6 ianuarie 2012

Kindle Touch

In general ,cadoul perfect este un vis indeplinit (nu conteaza cat de mare sau de mic este acesta).
Sa va povestesc de ce pentru minte  Kindle Touch este ideal...
in copilarie toata camera mea era ticsita cu carti pe care le citeam aproape in continuu
si inca de pe atunci mii-am fixat in cap
sa ajung sa am biblioteca mea, iar aceasta sa fie mai mare decat cea a familiei. 
Anii au trecut, dar nu mi-am uitat visul. Iata ca tehnologia a avansat si biblioteca mea cea noua
 nu imi ocupa o camera intreaga.
Nici nu puteam sa sper la mai mult.



Ustensila asta vrajita m-a fermecat desi nu sunt cel mai indreptat spre tehnologie om..
stiti voi, sunt si eu ca... fetele :D
Serios vorbind Kindle Touch este foarte usor si ca greutate si de folosit,
poti pastra pe el pana la 3.000 de carti 
pe care le poti organiza in colectii si pe care platesti mult mai putin decat pe o carte din librarie.


Bateria tine foarte mult - am citit 3 carti pana acum de 400-500pg fiecare si il am de jumatete de luna
iar bateria este cam 65% incarcata.
Neavand lumina proprie - acesta imita foaia de ziar in diferite nuante de gri in functie de intensitatea luminii din camera sau de unde citesti -  nu iti oboseste ochii cum o fac calculatoarele, tv-urie, tabletele etc.
Mi-a placut si ambalajul, deoarece a venit inntr-o cutiuta din hartie reciclata.
Pentru un om caruia ii place sa citeasca nu ar putea exista un cadou mai bun de atat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu