15 septembrie 2011

Pietrosita

Sincera sa fiu, nu luasem in consideratie satul Pietrosita ca varianta pentru concediu..
insa m-am razgandit brusc cand am ajuns in Satul Prunilor si am vazut privelistea 
oferita de geamurile uriase ale cabanei.


Pe principiul: "Observat, placut, vizitat" 
am fost la o plimbare pe frumoasele dealuri din Pietrosita, pana in varf si inapoi 3 ore, febra musculara...
aproximativ o ora prin sat,  un sat plin cu vaci si pasari libere,
perisaj extraordinar!


Se poate ajunge sus destul de usor -din moment ce si eu am reusit...-
cel mai mare imediment este panta...
destul de mare, 
pe anumite portiuni.


Din fericire, privelistea si aerul curat merita fiecare pas;
in plus, am mai avut si norocul de a prinde o zi superba si foarte calda pentru luna septembrie
 intr-o zona de munte.


In cazul in care nu ati ales un loc pentru viitorul concediu si doriti relaxare, liniste si plimbare,
va recomand din toata inima zona aceasta.
Nu veti  regreta!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu