14 septembrie 2011

Maratonul Comunicarii


Am ajuns la maraton si nu orice maraton..ci Maratonul Comunicarii, tabara castigata.
Un singur lucru va pot spune: luati-va in serios proiectele pentru scoala/facultate/masterat si poate data viitoare sunteti voi in locul meu sau de ce nu...
poate data viitoare ne vedem la vreun eveniment de genul acesta.


Uite ce loc frumos
 au ales cei de la Terra Mileniul III pentru Maratonul Comunicarii. 
Sa-mi mai zica mie cineva ca nu se poate!
Orice se poate cat timp doresti sa faci ceva! Sustineti-va cauzele! oricare ar fi acestea.


Va prezint asadar Pietrosita, Satul Prunilor;
aflat la aproximativ 20km de Sinaia spre Targoviste(cum am venit noi din Sighisoara)
si este absolut superb!
Complexul cuprinde 7 vile si toate sunt inchiriate pentru tabara.
 Vilele sunt foarte frumoase si cu bun gust, peisajul superb, mancarea delicioasa
 iar cursurile cuprinde 4 module foarte interesante
-managementul deseurilor, transport durabil, energia in contextul schimbarilor climatice si biodiversitatea-


Am parte si doua mici bonusuri...greieri si trifoi!
Ce ma mai relaxeaza cantecele greierilor...imi pare rau ca nu ii pot lua cu mine la Cluj.


Pentru cei cu muuulta rabdare exista milioane de frunze de trifoi..:D
poate voi vedea unul cu 4 foi pana plec...
iar daca nu va fi asa, am oricum noroc ca am vazut asa peisaj si ca am avut posibilitatea sa respir din aerul de aici si sa fiu invata despre ecologie de cei mai buni si toate astea si gratis!


Salutari!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu