17 septembrie 2011

New Eldorado

Acum mult timp, ma ciondaneam cu o prietena pe tema: televiziunea ca mijloc de informare...
dupa o vreme de uitat la programele si canalele pe care le urmaream eu, a ajuns la concluzia ca am dreptate..
tv ul poate fi educativ.


Iata de ce mi-am adus aminte tocmai astazi si tocmai acum de asta..
Pe la 10 ani aveam o pasiune pentru haine si eram ma uitam mult la Fashion TV
(nu foarte educativ..nu este educativ pentru ceva care sa conteze prea mult- sau asa gandesc acum);
Pasiunea asta m-a tinut pana cand am vazut la stiri,
ca ceva nebuni au aruncat cu vopsea rosie pe hainele modelelor...
scena aia a fost pentru mine un semnal de alarma...pentru ca nu ma gandisem niciodata de unde apar blanurile superbe si gecile sau incaltamintea din piele.



De atunci nu mi-am cumparat niciodata nimic din piele si am urat blana(chiar si sintetica)...
sloganul "nebunilor" "Blana este pentru animale!" este cu adevarat potrivit si natural.


Dupa ce am vazut acest filmulet imi doresc sa fi vazut "nebuni" aruncand cu vopsea cu aspect de sange...
sau cu orice mazga posibila si pe bijuterii...macar pe cele din aur!!!
Este vizibila suferita acestor oameni...insa
Sangele naturii ce culoare o avea?


            
                                      View this movie at cultureunplugged.com

Am mai crescut, am mai evoluat sau cum vreti voi sa ziceti...
si nu ma mai uit atat de mult la tv
- loc in care filmul despre care va povestesc putin probabil sa fi aparut/sa apara-,
insa este cel mai socant, social si educativ filmulet pe care l-am vazut vreodata...
Oasele bunicii tale, CAT costa?


Sper ca nu v-am plictisit scriind mai mult decat de obicei,
sper sa se uite macar unul din voi la film (pentru ca merita cu adevarat! dureaza aprox.70minute)
si sper sa ma iertati pentru ca de data aceasta, titlul nu este original, insa reflecta perfect situatia.

PS: Filmul are 72 minute si este realizat de Tibor Kocsis

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu