30 septembrie 2011

The Mono Jacks


Dupa ce am fost placut surprinsa de cei de la The Mono Jacks la Zilele Clujului,
nu se putea sa nu merg sa ii vad si in Flying circus.


Zis si facut!
Am ajuns, am platit (12 lei-suma care mi s-a parut foarte mica) ,
am baut o bere
si iata ca incepe si concertul.



Din pacate sunetul nu a fost ce trebuia sa fie,
la zilele orasului a fost cu mult mai bine.




S-a vazut insa ca baietii dadeau mult mai mult din ei decat ce se putea auzi,
asa ca tot respectul pentru trupa.




Miscarile scenice mi-au amintit de energiser bunny
 iar energia transmisa a compensat cumva sunetul care abia la ultimele piese "si-a revenit".
Pe ansamblu a meritat iesirea, singurul regret fiind cel legat de sunet.
Sper ca data viitoare lucrurile sa stea mai bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu