4 iulie 2011

Pomovabilitate zero

Pomovabilitate zero!?!



Incredibil! sau mai bine zis imposibil?
 M-am uitat pe subiectele la materiile la care am dat si eu bacalaureatul...
romana, matematica m2, economia intreprinderii si 
economie politica (am dat economie politica in loc de sport :D)
nu sunt niste subiecte  imposibile! 


Ce doamne iarta-ma era asa greu???



Prima parte la romana era super simpla, textul argumentativ se da de ani buni si nu e mare filozofie
iar la cea de-a treia parte trebuia doar sa intelegi la ce se refera "text dramatic"
insa la partea accea intotdeauna este si o mica chichita.
Iata cerinta de cand am dat eu bacalaureatul:

Scrie un eseu, de 2 - 4 pagini, în care să prezinţi condiţia intelectualului în societate, prin 
referire la un roman studiat, aparţinând unui autor canonic (Liviu Rebreanu, Camil Petrescu 
sau Marin Preda).
-si  foarte multi au picat pentru ca au scris "Ion" de Liviu Rebreanu
iar Ion nu era un intelectual.


Iata cerinta de anul acesta:
Redacteaza un eseu de doua-trei pagini, despre particularitatile de constructie a personajului dintr-un text dramatic studiat, apartinand unuia dintre autorii canonici: I.L.Caragiale, Camil Petrescu sau Marin Sorescu. 
-si multi au scris "Ultima noapte de dragoste,intaia noapte de razboi"
asa ca istoria se  repeta.



Iar la matematica eu nu am gasit nicio furnica.. poate este la m1..poate nu am cautat bine..
ca am gasit doar baremul si rezolvarile
in fine..oricum
pacat ca nu mai dau la vreo facultate anul acesta pentru ca intram prima.

Si tin sa prezint regretele sincere celor care si-au luat-o la bac tura asta si si-au cam stricat vara.
Fruntea sus! 
Oricum toti aveti note mici. E ok!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu