21 iulie 2011

Cautand chirie

Orice ti se poate intampla in viata asta
si 
mare parte se rezolva, 
majoritatea se rezolva foarte usor
insa cand vine vorba de cautat chirie in Cluj .. dumnezeu sa aiba grija de tine si de sufletul tau.



Prima varianta...iei ziarul- ca asa sta treaba la Cluj....la noi la tara-
incercuiesti ce ti se pare ..ok..... si suni :
-Buna ziua, va sun in legatura cu anuntul dvs. As vrea sa stiu cum arata apartamentul ..
aveti gresie, faianta, parchet?
-Da, sigur ca da domnisoara. E LUX!
-Dar masina de spalat?
-Sigur sigur ca da! Cand  veniti sa vedeti- ca sigur -o sa va placa....
bun...si te duci..iti faci timp si te duci..
Ajungi acolo si din secunda in care deschizi usa stii ca ti-ai pierdut timpul ;
gresia, parchetul si faianta s-au transformat
 in linoleum de cea mai proasta calitate...eventual cu mucigai
jegul este la el acasa
iar apartamentul pare per total un cotet ...de porci!
Asta e lux pentru unii!
Asa-mi venea sa o intreb pe plinuta doamna de unde e de la tara..


Incercam varianta mai civilizata ..
sun la 3 agentii: Edil, A1Imobiliare si Blitz Imobiliare
Sun de luni..reusesc sa vad primul apartament astazi - joi.
Cei de la Edil , nu se obosesc sa ma sune inapoi pentru a-mi spune la ce ora pot vedea apartamentele alese
- alesesem 3 si erau mari sanse sa raman la unul dintre ele -
Ma gandesc ca probabil nu au nevoie de comision.

La A1Imobiliare..
sun la doi agenti,
unul "refuza" sa vorbeasca cu mine pentru ca nu sunt unguroaica,
sunt cam pe acest profil ce-i drept,
cel de-al doilea...reuseste sa-mi arate un apartament!
Haleluia! Nu pot sa cred! Exista speranta!

Blitz Imobiliare-alta poveste..
sun 3 zile la rand...foarte profesionisti si astia..
Mi se recomanda un apartament, cam afara din zona in care-mi doream eu
motivandu-mi-se ca finisajele sunt de cea mai buna calitate...
si ajung acolo..
si pun piciorul in casa... instant creierul meu orbit de atat rosu si kitch
 ...incepe sa cante:
"Deschide mai bine bordelul....sa ne-amintim ce platim..."
apoi apare proprietara- o matracuca sifonata bine, imprimata din cap pana in calcaie cu tot felul de zorzoane, scoasa parca de pe bancheta din spate a vreunui baiat de baiat...
dandu-si ochii peste cap...si spunand sigura pe ea
(probabil de la atata sperma inghitita crede ca i s-a ridicat coeficientul de inteligenta) :
"Mai bine de atat nu se poate sa gasiti!"
de parca arata asa: 
mda ..
sigur NU!


Am avut o zi grea!
Norocul meu ca primul apartament vazut era cam ce am nevoie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu