10 iulie 2011

Concertul Bon Jovi

Bon Jovi la Bucuresti fara "Blaze of glory"


Concertul a inceput la 20 fix si a durat aproximativ 3 ore fara pauza.
M-a socat ce pot face unii oameni la 60 de ani...
chitaristul a implinit astazi 52 de ani...cat de fain o fi sa-ti cante "la multi ani" 60.000 de oameni..hehe
sigur este bine



Trupa s-a prezentat impecabil
Au cantat de toate pentru toti in afara de mai sus mentionata melodie.

Organizatorii nu au facut acelasi lucru... foarte greu cu jetoanele..cozi interminabile..deci a trebuit sa  rezist 4 ore fara sa beau nimic..pe canicula..si nu am fost singura. 
In plus a fost foarte, foarte aglomerat- sunt sigura ca unele sardine au mai mult spatiu- dar asta este..
la noi termenul "sold out" nu se foloseste.



Tocmai am vazut cel mai  receptiv public 
60.000 de oameni inghesuiti in Piata Constitutiei
care aplaudau,
tipau, isi ridicau mainile si sareau.
Am fost la multe concerte insa nu am mai vazut vreun public atat de receptiv.



Luminile si filmarile (de pe panouri) au fost superbe.
La unele piese erau sincronizate multe youtube-uri cu cover-uri
Bon Jovi -
cu oameni simpli care s-au pus pe net cantand,
la altele siluete de rockerite sexy ne-au incantat privirile,
efecte foarte frumusele puse peste filmare in timp real,
pe scurt-deosebit.

A sunat foarte bine, chiar mi-a placut..
cu mici exceptii..
pentru ca cele 5 balade cantate consecutiv.. si lipsa de apa mi-a dat primele mele
tendinte sinucigase,
dar au trecut repede. Nu scapati de mine.


Ciudatenia serii , a fost piesa finala.
Nu am inteles de ce o trupa atat de mare si cu atat de multe piese foarte bune in repertoriu
si-a incheiat concertul cu un cover..
dar sincer ador piesa pe care au ales-o si chiar am dansat un pic.



Cam atat pentru astazi.
Noapte buna 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu