16 iulie 2011

Cum a fost la KUMM

Concert anuntat pe facebook la 22.30
asa ca am intarziat 
ca un om normal..doar 15 minute( facebookul a dat eroare)
Si m-am trezit ca in tot barul sunt eu cu prietenele mele, barmanii si debarasatorii si trupa.
Imi pare rau, dar ma dezobisnuisem de intarzieri 
dupa Rotting Christ si Bon Jovi asa ca nu mi-a convenit situatia
dar m-am calmat, cand am descoperit ca pe alte siteuri scria ca se va tine dupa ora 22.30
Nu a fost chiar rau pana la urma pentru ca am apucat sa studiez noul barulet si amenajarile.
Mi-au placut foarte mult palariile agatate deasupra barului si cartile.


A venit si "lumea buna" (care intarzie tot timpul pentru ca ..la valoarea noastra...vorba reclamei)
iar distractia a inceput.
Concertul a fost foarte tare desi unplugged,
trupetii s-au prezentat exact cum ma asteptam
am cantat, am dansat, i-am chemat la biss
si ne-am transformat cu totii in morse la sfarsitul serii.


M-am bucurat ca au cantat si "1.000 de chipuri" desi nu unplugged imi doream sa o aud.
Dupa concert ne-am distrat si am dansat in continuare 
pe cam tot ce ne-au pus aia in Jannis
Deci care nu ati venit , ati pierdut.
Rusinica!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu