3 noiembrie 2011

Trucuri pentru eficienta

Sunt de parere ca "multitasking-ul" ma tine in forma.
Adica, daca lenevesc chiar si pentru cateva ore, intru in relaxare si cu greu redevin la fel de eficienta.
Este ca atunci cand mananci prea mult si iti vine sa dormi.
Pe scurt, cam asta este situatia; motiv pentru care am zis sa imi ingreunez proiectul cu o postare pe zi.
Normal, nu?
Cum va afecteaza pe voi situatia? 
Foarte simplu si sper eu ca va va afecta intr-un mod placut.


In carul "Proiectelului de noiembrie" - primul proiectel care va costa ceva banuti -
 o data pe saptaman veti putea citi recenzi si opinii despre o piesa de teatru,
 teatru de club, opera sau operata. 
Ideea asta mi-a venit dupa spectacolul de balet, despre care v-am povestit deja.
si care - in caz ca nu v-ati prins -  mi-a placut foarte mult si m-a relaxat fara sa scoata din starea mea ideala. :)

*tin sa precizez ca nu am facut psihologie 
si nu stiu daca doar la mine se intampla asa, sau la mai multe persoane...sau care or fi motivele.

La aceasta postare voi face update si va voi anunta la ce piese am sa merg.
Poate va dau idei si vin si cativa dintre voi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu