21 noiembrie 2011

O boala ce putea fi evitata prin bun simt

Rau a inceput sa imi fie de saptamana trecuta...de la concertul celor de la The Silver Shine,
mai pateste omul sa aiba dureri de cap, 
insa ca aceea..foarte rar.
 Simteam ca am un  gol de aer in frunte ce s-a umplut cumva cu toata durerea din lume.
 Nu am dat prea multa importanta, stiind cum a fost ultima saptamana si gandindu-ma ca 
sunt doar foarte obosita - desi nu patesc asa ceva.
Griji am inceput sa imi fac miercuri cand golul asta de durere a inceput
 si sa pulseze si parea ca radiaza in tot capul in firisoare mici pe care le simteam mai goale decat orice gol pe care l-ati simtit vreodata... colac peste pupaza m-am trezit si cu amigdalele si ganglionii
 atat de umflate ca nu mai putea vorbi mai deloc si cum la munca vorbesc mult am decis sa raman acasa.


Joi dimineata am trait o surpriza si mai "placuta"...
foarte placuta pentru orice fara careia ii pasa putin de felul in care arata...
mi-au aparut pete si bube rosii peste tot! inclusiv in urechi.
Fata mea arata ca dupa un bombardament cu ace de albine ucigase...
Desi ma trezisem pentru a merge la munca, treaba asta m-a speriat atat de tare incat m-a dus la medic instant
si foarte bine am facut pentru ca in doar cateva ore m-au apucat toate mancarimile posibile...
Despre aventurile de la medici -pentru ca nu se poate sa vrei sa beneficiezi de ceva
 ce platesti la stat fara aventuri -... va povestesc data viitoare.


Si sa nu credeti ca asta este tot, nu, nu, nu...
mi s-au  umflat si articulatiile ca la o batranica de 80 de ani si ma doare fiecare oscior 
cand incerc sa imi folosesc membrele. Este interesant de stiut cum se manifesta artrita de pe acum...
partea de nepretuit - este ca nu se trateaza...zaci si iei paracetamol si te dai cu 
mentol pentru a mai scapa de mancarimi... cica...
Ce bine ca se pot clona oameni! Ca se poate crea carne artificiala! Ca avem alimente modificate genetic!
 Ce bine ca se pot vindeca tot felul de boli grave!
 Dar de un rahat din asta nu poti scapa prea usor...


Pe scurt am facut rubeola,
o boala despre care mi s-a spus ca "oamenii normali" - evident eu nu sunt normala -
o fac cand sunt copilasi. Si cum rubeoala asta "preafericita" da foarte multe complicatii la fete de varsta mea.. 
preainaintata pentru a fi beneficiat de vaccin...(cica noile generatii beneficiaza totusi de un vaccin) 
de atunci zac... si zac... si zac...
si imi astept analizele... sa vedem daca am dat-o si in pneumonie!

Un singur lucru am de zis:

Cand sunteti bolnavi stati in pula mea la voi acasa!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu