25 iunie 2011

Ziua Unu - Ursus evolution Cluj

Prima zi de concerte nu a inceput deloc bine.
Eu am intarizat ca fetele..o ora-
gandindu-ma ca nu se va incepe la ora anuntata;
ei au intarziat ca baietii, doua ore
cu soundchek-ul.


Apoi ploaia a facut cateva serii de oameni sa fuga spre barurile si restaurantele din apropriere,
in timp ce concerta prima trupa a serii - Les elephants bizzare
Sincer nu stiu ce a mancat/baut/etc claparul insa asa fericit si plin de energie era ..
ca a starnit adevarate dezbateri si curiozitati.


Sa va lamuresc, daca stiti ceva de la ei este vorba de piesa aceasta



Cei de la EMIL
au privit socati cum o rapaiala de numai cateva minute le-a transformat publicul intr-o mare de
ciuperci colorate
facandu-i sa-si schimbe indemul de a ridica mainile cu cel de a ridica...umbrelele.
La capitolul muzica au fost foarte tari, reusind alaturi de volcaul de la Pistol cu capse sa incalzeasca oamenii aranjati bine de ploaie


Luna amara - iata ca am reusit sa ii vad...bunn
Au intrat pe scena in acelasi timp in care un curcuberu extraordinar isi facea si el aparitia.
Din pacate nu s-a auzit chitara ... insa per ansamblu am fost multumita.
Am sa ii mai aud eu - si in conditii mai bune.


Parazitii
hehe..la Parazitii a fost foarte foarte plin;
ploaia se oprise de ceva vreme, asa ca se adunasera si fii ratacitori


La capitolul lumini la ei a fost cel mai interesant
si a sunat bine.
Cred ca trebuie multa munca sa reusesti sa ii faci sa sune altfel decat bine.
Am si filmat o piesa - promit ca fac un update maine cu ea.


Zdob si Zdub au transformat spectatorii intr-un trenulet imens,
erau hore peste tot,
m-am simtit ca la o nunta
Singura parere de rau este legata de lipsa domnisoarelor ce faceau backing vocals


S-au descurcat foarte bine baietii si au multumit pe toata lumea
cantand si Videli Nochi



Cam asta a fost seara.



Va povestesc si maine!



Baietii mei preferati astazi :


Noapte buna 

2 comentarii: