26 iunie 2011

Ursus Evolution - a doua zi

Distractia a inceput cu The Mono Jacks
care au fost foarte faini! Mi-a ramas in cap vocea aceea dementiala.


ROA - deloc pe gustul meu..
mult prea electronic si fara sens..cred ca nu i-as asculta de placere nici macar beata.


Ce parere o avea dumnezeul asta catolic de ce se intampla in ograda lui?
ah..sigur aude si cel ortodox.
parca ii si vedeam in turla bisericii cum se uita la concert :))


Grasul XXL - aici nu am mai suportat si am mers la o bere departe, departe , departe!
Atat de departe incat sa nu mai aud.


Mi-am dat seama cu usurinta cand s-a terminat concertul lui datorita exodului de cocalari ...
incredibil! 
Au iesit toti din casa azi!


Suie Paparude au "deturnat" Piata Unirii iar politia a inchis si Bulevardul Eroilor


Cuvantul care ii poate descrie, este cu siguranta - bestiali. ( filmarile maine ).

A venit si el la concert si a plecat multumit!


Surpriza serii pentru mine a fost Puya
Nu ma asteptam sa mi se para interesant showul facut de acesta.
Foarte tare !


Credeam ca a intrat pe teren minat cand a intrebat publicul daca tine cu CFR Cluj,
insa m-am inselat.
A intrebat si  de U.Cluj si a purtat pe scena tricou si fular cu Universitatea
iar publicul-foarte numeros-a fost in delir.



Iris - cam recent inca un concert in Cluj. 
Insa pot zice ca i-am ascultat cu placere si de aceasta data.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu