21 iunie 2011

Trupe oleaca underground de vazut

Trupe romanesti de vazut live
Trebuie sa recunosc ..
pana acum vreo 5 ani ignoram total orice trupa romaneasca.
iata ca au reusit sa ma corupa ..unii...altii ...

Deci ... RANDOM
merita vazuti live:

Abnormin Deffect




Highlight Kenosis





Travka



Psiho Simphony



Urma



Spiritual Ravishment




PS
Luna amara
recunosc nu am reusit sa ii bifez ..
hmmm cred ca pot face un blog cu trupe pe care as vrea sa le vad ..doar ca nu am sa ma pot opri la cele romanesti ..
oricum am dat peste asta cautand melodiile preferate la trupele de mai sus
si "mica" ma mai simt cateodata!



Si eu ma uitam la ea pe Atomic :)) inca stiu versurile - dupa ani si ani
Poate la Ursus Evolution..
tot eu am vazut Altar de 20 de ori pentru ca vroiam sa cante melodia "Mum"
hai ca ma distrez prea tare facand blogul asta si trebuie sa plec!
Pe maine!

Un comentariu:

  1. luna amara,travka si urma anytime! desi nush de ce le consideri dumneata underground.....

    RăspundețiȘtergere