11 decembrie 2011

Vopsea de par si un look nou de sarbatori


Foarte multi ani am avut parul negreu,
desi imi statea bine am incercat sa-mi schimba parul
Pentru a fi clar pentru toata lumea, Garnier prinde doar pe parul nevopsit sau vopsit tot cu Garnier
si curge foarte repede.
Asa ca l-am decolorat pentru a obtine o culoare mai deschisa,
am folosit decolorant de la Kallos - de la care nu am avut nicio problema.


Am ajuns la blond, dar normal ca nu vroiam sa am parul blond. Asa ca am incercat Pallette,
sincera sa fiu, am incercat vopseaua aceasta mai mult de lene,
10 minute, suna bine.
Insa mi-a iesit cu mult prea deschis,  as putea zice chiar ca nu a prins.
Atat de catastrofal a fost rezultatul incat am mers si mi-am revopsit parul in aceiasi zi.




6 luni mai tarziu, am zis ca e parul meu nu va suferii daca il revopsesc.
Intre timp am avut parul deshis, un saten foarte deschis, cu suvite blonde -neintentionate, dar simpatice.
Si mi-ar fi prins bine sa arat in final cum imi doream, de sarbatori.
Asa ca am testat Syoss.
De prins a prins, insa a prins cum a vrut el. Probabil poza de pe ambalaj a fost facut cu un neon pe par!
Pana mea..de asta mi-am decolorat parul?
Culoarea nu e rea, este insa un saten plictisitor mult mai inchis decat arata in orice varianta - desi l-am aplicat
pe un par foarte deschis,
iar reflexele acelea nu exista!!...poate in pozele cu blitz...
Eh..la pomul laudat sa nu te duci cu sacul.


Pana la urma cea mai ok vopsea este cea de la Gerocossen, pe care am mai testat-o si cu care
 imi voi revopsi parul probabil luna viitoare.
Aceasta vopsea, prinde exact ca pe cutie insa are un mare dezavantaj,
in maxim o luna toata culoare va curge,
cand iti vei face dus vor curge raulete colorate pe tine, de fiecare data!
Orice ai alege, ai grija sa nu iti distrugi parul si daca il vopsesti cum am facut eu de 2 ori in aceiasi zi
foloseste sampon pentru par vopsit, balsam si masca de par, eventual si un ser pentru revitalizare
pentru a nu avea probleme.
Eu am reusit sa fac toate astea intr-un an si sa raman cu tot parul pe cap.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu