23 decembrie 2011

Tinuta pentru revelion


Ca intotdeauna si anul acesta am sa respect traditia (mea) de a purta fusta sau rochie de revelion.
Intr-o lume ideala unde banii nu ar conta, iar toate produsele din afara ar fi si la noi pe piata
 iata ce as purta si ce recomand si celor
care au curajul de a fi altfel.


Combina o rochie vaporoasa, cu tenta hippie intr-o culoare uni cu accesorii negre,
 masive si rock 
si completeaza tinuta cu ceas finut pentru a contabiliza bine ultimele secunde din an
si pentru a prinde artificiile dintre ani.


Nu va pot recomanda o bijtuerie creata de mine, pentru ca din pacate,
in ultima perioada
nu am mai avut timp si pentru asta... asa ca am optat pentru un inel
sin argint cu multeee pietre negre.


Putina stralucire in aceasta perioada a anului este chiar recomandata,
insa incearca sa nu concurezi cu bradul de Craciun sau cu luminile de pe strazi.
Eu as incerca perechea aceasta de botine desi paietele nu sunt deloc
printre preferatele mele.



Bineinteles ca nu as uita de geaca de motor,
oricat de fancy sau nefiresc de elegante am fi vreoda, nu este deloc bine sa uiti cine esti si ce te reprezinta.
In plus, sigur va fi frig la artificii si nu vrem sa dezbracam vreun domn... :)



Orice a-ti alege, spor la cumparaturi si aveti grija sa fiti perfecte! intotdeauna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu