22 aprilie 2011

Plimbarea de Paste nr 2

A venit timpul sa plec din Rosiorii de Vede
Astazi am urmat traseul 
Rosiorii de Vede - Bucuresti - Buzau - Focsani - Tecuci - Birlad


 Totul a mers bine pana la Bucuresti..
desi am trecut printre castelele tiganilor din Buzesti...
se intampla in Romania ca unii sa aiba castele iar altii sa intre la puscarie pentru o paine.



Am ajuns chiar foarte repede, 
o ora si treizeci de minute - 100 de km 




Eh..am ajuns insa la centura Bucurestiului ..pe care am admirat-o 2 ore!
20 km pe care trebuia sa ii parcurgem 
in 2 ore...
Am obosit stand!



Am vazut si cai..



si jandarmi calare ce ne depaseau...


Am vazut in total 18 echipaje de politie
unii dadeau amenzi,
alti dirijau circulatia..
in ambele cazuri mi s-a parut 
ca au cam "iesit la pigulit"
oamenii ce incercau sa ajunga pe la casele lor.


In Moldova am gasit vreme mai dificila 
mullltaa vita de vie 
si muuullltttt vin de vanzare!
yamm yamm 


Cat de mult m-am putut bucura sa vad asta...
dupa 8 ore de mers..
cand ma asteptam sa fie un drum 
mai scurt decat cel Cj- Rdv..
alta e treaba daca esti pregatit psihic pentru mullttt timp petrecut in masina..



In Birlad au iepure urias ce te intampina cu oua rosii!
:))
m-a binedispus iepurelele lor


Este vreme buna pentru dormit aici..
:D

Un comentariu: