20 aprilie 2011

De ce sa mergi la tara la bunici vs de ce sa stai acasa

Treaba cu bunicii este un pic cam complicata..
nu?
Cel putin pentru mine asa este
Intotdeauna ma gandesc de multe ori de ce as merge ..
sau de ce nu as merge..



Din motivele pro mers :

1. Bunicii nu sunt eterni 
Am fi cam porci sa stam acasa
si sa regretam 
mai tarziu!



2. In multe cazuri ei au crescut nepoteii mari..
nu e cazul meu

3. La bunici iarba e mai verde, pasarele ciripesc si nu se aud claxoanele masinilor
 iar mancarea este cu mult mai gustoasa!



4. Bunicii adevarati rasfata bine bine ;)))




5. Zambetele lor sunt foarte importante si sigur le faci o bucurie
cu o vizita..
cat de mica .
...chiar si jucandu-te cu pisica ii faci sa zambeasca....
norocoase matzele astea
pe ele nu vrea nimeni sa le eutanasieze





Contra
1.Pot exagera cu cicalelile ..
iar in cazul meu se pot alege cu vreo 2 vorbe ...
dure ..
de tinut minte



2. Sunt sanse sa te intorci cu kilograme in plus



3. Daca duci prieteni cu tine ..
trebuie sa stii sa ii tii in frau 
sau 
sa ii stii foarte educati! - la bunici ma refer!
Sa nu comenteze despre piercinguri, par nush cum , haine , etc etc..
de obicei tu trebuie sa ii 
inveti cu astea.


Ce am ales pana la urma?
 Eh..m-am dus si am reusit sa nu ma enervez!
prea mult... ;)
O mica batalie castigata

Un comentariu: