28 iunie 2011

Cum sa vorbesti cu un opeator call center

Fie ca ne place, fie ca nu
din cand in cand, tot ne lovim de tot soiul de operatori call center.
Sunt 2 mari cazuri - tu suni sau ei te suna.


Daca tu ai sunat si vrei ceva
 -asta se cam intampla spre ex. in cazul operatorilor de telefonie-
cel mai important sfat
este sa ai grija sa nu uiti ce doreai si pentru ce ai sunat.
Operatorul te va zapaci cu diferite oferte si oricat de politicos iti pare
retine ca este jobul lui sa nu uite de interesul companiei pentru care lucreaza.


Acelasi sfat este valabil si pentru cazurile in care internetul nu merge..aici vei fi tratat ca un retardat si ti se va cere sa te asiguri ca ai calculatorul pornit sau routerul.
 Nu te enerva. Nu au nimic personal cu tine. Este doar o procedura standard depasita de situatie
si mai fac si traininguri pentru asta (!)


Daca ei te-au sunat situatia se desparte din nou in 2 mari situatii.
Ori au nevoie de parerea ta
si te vor ruga sa raspunzi la un chestionar
ori au ceva de vanzare.


Pentru chestionar treaba este destul de simpla.
Daca ai timp si chef , esti curios cum suna chestionarul sau vrei sa iti gadili orgoliul ca "parerea ta conteaza"
Nu ai nimic de pierdut. De obicei e relaxant.


Sincer,mie, astia de la vanzari chiar imi sunt antipatici
si nu pentru ca incearca sa-si faca treaba ci pentru ca incep cu sfarsitul..
care reprezinta de obicei " beneficii " oferite de diverse servicii sau produse de care daca nu te sunau nici ca ai fi avut vreodata nevoie.



Oricare ar fi situatia nu uita NU lasa pe nimeni sa te zapaceasca la telefon!


PS: Cautam poze pentru blogul acesta..ca nu am unde sa fac la asa ceva :P
si am impresia ca doar oamenii frumosi sunt operatori call center :))))
 mda sigur!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu